Vrijwilligers gezocht voor kleine boerencamping

Op onze kleine boerencamping in het midden van portugal kunnen wij nog hulp gebruiken met alle voorkomende werkzaamheden: klussen, schoonmaken, terrein onderhouden, onkruid wieden, planten water geven, zorgen voor de moestuin, zorgen voor onze gasten, bedden opmaken en ga zo maar door. Kost en inwoning (geweldige maaltijden en prima bed in tent) als vergoeding. Per zo spoedig mogelijk tot eind augustus, maximaal 4 weken. Voor meer info, stuur mij een mail en zie onze website www.quintadafonte.nl
Liedewij en Jolein
[EMAIL=“l.schieving@kanguru.pt”]l.schieving@kanguru.pt

dag Liedewij en Jolein,

jullie website ziet er fantastisch uit.
Ik ben een vrouw van 51 en werkzaam in het basisonderwijs en het kunstonderwijs. Ik zou er graag een periode tussen uit willen en veel buiten zijn. Vanaf welke periode hebben jullie mensen nodig en kun je ook voor een langere periode blijven?

hartelijke groet,

Lies Lantinga

Hoi Lies,
Ik weet niet voor welke periode jij vrijwilligerswerk zoekt, maar ik heb inmiddels voor dit seizoen alle afspraken rond, tenzij er iemand nog afzegt, heb ik tot half november hulp hier. Daarna nemen we een paar maanden pauze van vrijwilligers om ook even prive te kunnen zijn en we beginnen weer in april of mei. Dus als je interesse hebt voor volgend voorjaar dan kunnen we kijken of dit iets voor je is. We nemen mensen voor maximaal 4 weken aan! Laat maar weten, groet, Liedewij

dag Liedewij,

ik wil graag op de hoogte blijven!

hartelijke groet,

Lies Lantinga

Hoi Lies,
Stuur me als je wilt een mail met wat info over jezelf, wie ben je, wat zijn je interesses, wat zijn je werkervaringen, wat kun je op klusgebied, tuinieren, wat zijn je hobbies, waarom vind je dit leuk en meer van dat soort gegevens? Dan stop ik je mail in het bestand voor komend seizoen en als ik ermee aan de slag ga kan ik je mailen? Wil je dat mailen naar [EMAIL=“l.schieving@kanguru.pt”]l.schieving@kanguru.pt?
Alvast bedankt, groet, liedewij