Vrijwilligers gezocht voor kleine boerencamping

Op onze kleine boerencamping en bed&breakfast hebben wij in mei, juni, juli, september en oktober nog vrijwilligers nodig die ons willen helpen met alle voorkomende werkzaamheden: schoonmaak, onderhoud terrein, maaien, snoeien, zaaien, oogsten, wieden van de moestuin, horeca werkzaamheden, bar, helpen in de keuken, verzorgen van ontbijt en lunch, meehelpen met boodschappen, informatie verstrekken over de omgeving, drankjes inschenken, planten water geven… etcetera. Maximaal 4 weken in ruil voor kost en inwoning in tent of caravan. Heb je interesse stuur me dan een mail met wat informatie over jezelf, wie ben je en wat zijn je interesses, wanneer ben je beschikbaar, wat zijn je talenten, wat vindt je leuk aan dit vrijwilligerswerk en meer van dit soort dingen: [EMAIL=“l.schieving@kanguru.pt”]l.schieving@kanguru.pt

Hoi mijn naam is Adrie ik ben 45 en ben wel geintresseert. Ik heb nu 3 jaar op een camping in frankrijk gewerkt en wil nu wel eens iets anders. Ik ben beschikbaar van half april tot begin september. Ik hoop wat van julli te horen.

Groeten van Adrie

hallo, ik ben mara, 18 jaar. Ben zeker geinteresseerd om vrijwilliegerswerk voor jullie te verrichten. Kom recentelijk terug uit Suriname waar ik 3 maanden heb gewerkt met kinderen. Voordat ik verder ga met mijn C.V wil ik graag weten waar jullie camping zich bevindt en wat de voorwaarden zijn waaronder ik moet werken. Hoop spoedig iets van jullie te vernemen.
[EMAIL=“maartje_johanne@hotmail.com”]maartje_johanne@hotmail.com. Met Vriendelijk groet,
Mara

Klinkt als een hele leuke plek. Op dit moment zoek ik nog niks, maar ik heb wel een tip voor jullie. Als jullie vrijwilligers nodig hebben, kunnen jullie je inschrijven op Helpx. Dit is een website waar je als vrijwilliger leuke plekken kan zoeken, en als organisatie gratis je aanbod kwijt kan.

www.helpx.net