Vrijwilligers gezocht voor kleine boerencamping

Met de winter voor de deur, zijn we weer bezig met de voorbereidingen voor de zomer 2012. Heb je zin en tijd om 2 tot 4 weken te komen helpen als vrijwilliger op onze kleine boerencamping en B&B in midden portugal, vind het het leuk om je handen uit de mouwen te steken en lekker bezig te zijn in de natuur, onze biologische moestuin en alle voorkomende werkzaamheden te doen in een klein team op een paradijselijke plek? Neem dan contact met ons op om alle informatie te laten toezenden! [EMAIL=“l.schieving@kanguru.pt”]l.schieving@kanguru.pt en kijk op onze website www.quintadafonte.nl om te zien waar wij zitten en hoe mooi het hier is. Vergoeding kost en inwoning (tent of caravan)

Goedenavond,
Heb al eerder een berichtje gestuurd maar nog niets gehoord.
Ik vraag mij af of jullie nog iemand nodig hebben om te helpen in de maand februari 2012?
Hoor het graag !
Met vriendelijke groeten,
Bart van Leeuwen

Hello,

Dit jaar kan ik niet, maar voor volgende winter mogen jullie mij altijd contacteren! Ik heb het zomerseizoen 2011 (maart tot eind november) in Portugal gewerkt in het ruitertoerisme en heb mij hart in dat land verloren Elk excuus om naar daar te gaan, is dus goed :wink: