vrijwilligers gezocht voor kleine boerencamping

Nederlands stel met kleine boerencamping en B&B zoekt vrijwilligers voor de maanden juli en augustus. Alle voorkomende werkzaamheden vergoeding kost en inwoning, geweldige maaltijden uit onze biologische moestuin!!! Tijd om te genieten van het paradijselijke terrein, lekker lezen in een hangmat. Alleen mensen die houden van aanpakken en zin hebben om veel buiten te zijn en lekker bezig te zijn in een klein team. Veel tuinwerkzaamheden, ook schoonmaak, gasten, koken… van alles. Kijk op www.quintadafonte.nl of mail voor meer info [EMAIL=“info@quintadafonte.nl”]info@quintadafonte.nl
Liedewij en Jolein van Quinta da Fonte in Portugal

Beste Liedewij en Jolein,

Graag kom ik jullie helpen! Wanneer kunnen jullie het beste hulp gebruiken, of is het juli en augustus even druk? Ik weet niet of jullie al genoeg vrijwilligers hebben, maar ik hoop dat ik nog kan komen!

Groet Maartje Roffel

Hey liedewij en Jolein,

Wij kennen elkaar indirect dus heel erg grappig jullie hier tegen te komen. Ik ben de dochter van Hilma en Elly die wonen bij Tomar en ik zou toen nog met een vriendin op jullie landgoed komen kijken. Helaas is dat er niet meer van gekomen maar we zijn nog steeds erg benieuwd. Binnenkort woon ik zelf met die vriendin in Portugal (bencatel) dus wel een heel stuk zuidelijker. Daar gaan we een landgoed beheren dus komend jaar moeten we wel een keertje langs kunnen komen denk ik zo!

Gaby en Elske