Ten behoeve van een Surinaamse Stichting voor natuurbehoud en behoud en verspreiding inheemse kennis van de natuur, die daarvoor een natuurtoeristisch en educatief oord beheert op een eiland in het binnenland, zoek ik met enige spoed max. 12 personen die in maart/april 2005 willen helpen:
-een (ecologische) groententuin aan te leggen, inclusief irrigatievoorziening;
-voorkomende klusjes te doen;
-het eiland en de Stichting die het beheert zo zelfvoorzienend als mogelijk te maken.
Kosten: Vliegtickets naar Suriname zijn per 1-1-05 weer lager geworden: nu bijv. aanbieding 589 Euro voor maandretour. Verblijfskosten op het eiland: 240 Euro per 4 weken p.p.= inclusief 1-malige reiskosten per groep van en naar het eiland (busje +korjaal); en exclusief eten en drinken (dmv gezamenlijk in te kopen en samen te koken valt dit laag te houden).
Alle voorzieningen zijn aanwezig (kookspullen, koelkast, schoon drinkwater, beddengoed enz.). Prachtige, rustgevende omgeving met unieke mogelijkheden om meer te weten te komen over de Surinaamse natuur.
Meer info: bel mij (Janneke) 06-216 92 445, of mail: hallojanneke@hotmail.com. Ervaring niet echt nodig, inzet wel graag. Een paar technische handigerds erbij zou heel handig zijn. Graag snel reageren (ong. 28 jan. ga ik er zelf al naartoe).