Dag iedereeen.
Ik heb juist enkele maanden meegeholpen in een kleuterklas in Nepal.
Het was een prachtige tijd,de staff de kids van de cosmos school zijn super.Ik voelde me zo rap thuis bij hen.
De school is nog altijd op zoek naar nieuwe gemotiveerde,profesionele vrijwilligers.
Voor dit project moet je niet betalen zoals vele andere projecten.Ze vragen enkel een goede motivatie.
Zij helpen ook om een goede slaapplaats te vinden;homestay of een goedkope lodge.
Als mensen intresse hebben kunnen ze altijd naresh contacteren.
nareshmaya@hotmail.com
Veel plezier daar en doe ze daar de groeten van Bart
Hey,
Ik las jouw bericht i.v.m. werken als vrijwilliger in de school waar jij bent geweest. Is dit nog steeds mogelijk? En bedoel je met profesionele vrijwilliger een geschoolde kleuterjuf?
Hoe ben je op dit project gekomen, want via een organisatie kost het allemaal veel geld.
Groetjes sarah
Dag Sarah
In de cosmos school moet je niet betalen om te komen vrijwilligen,
in tegen deel zij zorgen heel goed voor je,
je krijgt s middags eten op school,
ze kunnen je ook helpen met een goedkope ,aangename slaapplaats te vinden,
ik heb er echt een super tijd beleeft,eeen aanrader voor iedereen
Hoi Bart,
Hoe ben je aan deze oproep gekomen?
En weet je toevallig of zoiets ook in Zuid Afrika te regelen is?
Ik ben op zoek naar een stage voor de pabo voor 3 weken ongeveer.
Is er in Nepal veel te doen in dat gebied waar jij zat?
Nepal 2014.
Beste mensen als je zin hebt in een goed avontuur en terwijl ook zin hebt om als vrijwilliger aan de slag te gaan.
Cosmos school is een kleuterklas die op zoek is naar gemotiveerde mensen om te komen helpen.
OM TE WERKEN ALS VRIJWILLIGER MOET JE NIETS BETALEN
ZE VRAGEN ENKEL GOEDE MOTIVATIE.
De school is nog altijd op zoek naar nieuwe gemotiveerde,profesionele vrijwilligers.
Voor dit project moet je niet betalen zoals vele andere projecten.Ze vragen enkel een goede motivatie.
Zij helpen ook om een goede slaapplaats te vinden;homestay of een goedkope lodge.
Als mensen intresse hebben kunnen ze altijd naresh contacteren.
nareshmaya@hotmail.com
Veel plezier daar en doe ze daar de groeten van Bart
http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/progress.gif