Vrijwillgerswerk met toeristenvisum?

Misschien kan iemand mij helpen?

Ik ga voor 7 weken naar Australie, waar ik 2 weken vrijwilligerswerk ga doen in een wildlife sanctuary.
De overige 5 weken reis ik. Ik ben 31 jaar. Nu ben ik natuurlijk bezig met aanvragen visum. Maar ik loop steeds op het vrijwilligers werk vast. Nergens staat duidelijk of ik vrijwilligerswerk mag doen met een touristenvisum!!
Wel kan ik het volgende vinden:

“Als je ouder bent dan 30 jaar en je Working Holiday Visum al hebt gebruikt, ben je nog steeds welkom in Australië. Je kunt hiervoor een Toeristenvisum aanvragen. Met dit visum ben je een toerist en mag je geen werkzaamheden verrichten in het land. Via de ambassade in Berlijn kun je echter een uitzondering aanvragen voor vrijwilligerswerk in Australië”

Dit is toch ook weer niet helemaal van toepassing voor mij want ik heb nog helemaal geen working holiday visum verbruikt. En hoe moet ik een “uitzondering aanvragen” via de ambassade? Ben al dagen aan het zoeken en zoeken, maar zonder duidelijk antwoord. Van het park waar ik vrijwilligerswerk ga doen krijg ik ook geen reactie, wat ook beetje jammer is…

Bedankt voor het meedenken!

DIt heb ik ook nog gevonden:

“Mag ik in Australië werken met een eVisitor-visum?
Met een eVisitor-visum mag u op vakantie gaan, vrienden en familie bezoeken of zakenfuncties bijwonen. Dat houdt in dat u bedrijven mag bezoeken, vergaderingen mag bijwonen, mag onderhandelen, conferenties mag bijwonen enz. Het is echter niet toegestaan in Australië te werken (tewerkgesteld te zijn in Australië).
In sommige gevallen is het toegelaten vrijwilligerswerk te doen. Het mag echter niet het hoofddoel van uw reis naar Australië zijn en het mag niet van het type vrijwilligerswerk zijn dat anders door een Australisch burger voor geld had gedaan kunnen worden. Als u van plan bent in Australië te werken, kunt u andere soorten visa aanvragen”

Dan blijft de vraag, hoe gaat ik dit aanvragen?

Kun je er omheen door te zeggen dat je gewoon gaat rondreizen? Ik heb 2x op een toeristenvisum gereisd en gewwoofd alleen heb ik niet aangegeven dat ik ging wwoofen/vrijwilligerswerk ging doen. Zeker voor 7 weken is het prima verdedigbaar dat je alleen gaat reizen. Het is een beetje liegen (of meer: niet de hele waarheid vertellen), maar volgens mij kan dat hier prima. Je hoofddoel is gewoon reizen.

Dank je voor je antwoord!

Ik ga inderdaad een toeristenvisum aanvragen!
Het werken is maar twee weken, dus mijn hoofddoel is reizen!
Bedankt voor het meedenken!