vrijheid,blijheid!

ik ben paul b. 65 jaar en gepensioneerd. eerst heb ik met tent gekampeerd, later met kleine caravan en nu met een oude Mercedes bus die ik aan
het inrichten ben als camper. het liefst sta ik vrij buiten campings op speciale camper vrijplaatsen of zomaar ergens in de natuur. om luxe maal ik
niet, maar ik ben wel op netheid gesteld en koken doe ik bijna elke dag. voorts reis ik altijd met mijn hondjes ( eerst 3 nu nog 2), beide 15jr.
oud en gezond ( net als ik).
in de wintermaanden ga ik naar het zuiden ( Spanje, Portugal) voor de warmte, bij voorkeur naar de kust, maar bossen vind ik ook prima, de com
binatie van die twee is perfect.
vaak reis ik alleen, soms met een vriendin, maar zij geeft nu de voorkeur aan een vaste plek in Portugal. met iemand samen reizen vind ik nu
toch gezelliger voor de aanspraak en het delen van de ervaringen. het is wel belangrijk dat je eigen vervoer en slaapplaats hebt om een zekere
onafhankelijkheid te kunnen waarborgen.
een groep is misschien ook leuk maar daar heb ik nog geen ervaring mee. ik sta er wel voor open!
zo af en toe naar een stad of markt gaan vind ik oké en ook musea of andere bezienswaardigheden bezoeken is mogelijk, maar mijn voorkeur gaat
duidelijk uit naar de natuur en ( veel ) wandelen.
ik ben geen strandligger, maar heb er niets op tegen als anderen dat wel willen. over het algemeen kan ik me zelf prima vermaken maar zo af en toe vind ik het fijn om met een ander (of anderen ) iets samen te doen.
vandaar deze oproep voor reisgezelschap!

Hoi Paul,welkom op wereldwijzer!
Leuk dat je van de natuur houd,Paul !
Las in je berichtje dat je op zoek bent naar reisgezelschap.
Heb je al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten voor het vinden van een reisgenoot.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 ,Paul !
groet,georgessiam.