Vrijgezelle meid zoekt vakantie-maatje!

Hi!

Na een relatie van 16 jaar ben ik sinds 9 maanden single. Omdat mijn vriendinnen allemaal kinderen/partners hebben sta ik er deze zomer in m’n eentje voor. Dat is niet zo erg, maar ik zou het misschien ook wel gezellig vinden om zon, zee, strand te delen met iemand!

Wie lijkt het leuk om met een rustige vrijgezelle meid van 34 jaar op vakantie te gaan? Lees: rustig is niet gelijk aan saai!! Ik ben alleen niet een eindeloze kroegtijger, roker of drinker.

Dus, wil je zonnebaden in bijvoorbeeld Spanje, flaneren en wat flirten met leuke locale jongens, dan ben ik je wingwoman :biggrin:!

x

ik zie het wel zitten :slight_smile: ben je vooral te vinden voor zon zee strand of ook avontuurlijke dingen?

Hi klinkt leuk. Wanneer wil je gaan, hoelang en alleen binnen europa? Liefs renee 38 jarige vrouwelijke vrijgezel :wink:

Which girlfriend (s) are going with me? http://zon.sunweb.nl/…/c…/appartementen_sun_club_olympia.htm
It’s f*&$&#@ 160 euros for 8 days including flight and hotel, leaving either 22nd or 26th of JUNE:) the more the merrier! PM please
hebben jullie zin om samen mee te gaan? ik wil er even uit en het is suuuuuuper goedkoop nu

Hi Ladybirdninja op z’n korte termijn kan ik niet weg. En chersonissos is ook niet echt een plek waar ik nog heen wil :wink: Hoop dat je iemand kan vinden want het is idd wel erg goedkoop! Liefs Renee

hi chersonissos is ook niet mijn keus tis een plek om kreta in te komen en dan lekk34 zelf wat te doen. kheb ook vrienden daar wonen .elders kan ook

Hai Jolande Juliette,

Leuk idee hoor! Wanneer zou jij op vakantie kunnen gaan dit jaar? En zou Sicillie eventueel iets voor je zijn?

groetjes tessa

Hoi Jolande Juliette,

Vind je het naast zon, zee, strand ook leuk om wat uitstapjes te doen en dingen te zien?

Groetjes

Begrijp ik het goed dat dit een women’s only topic is?

Pim

Hoi allemaal,

Ook ik heb wel interesse in een dergelijke vakantie…ik ben ook een vrijgezelle vrouw, van 27 jaar. Ik loop tegen hetzelfde probleem aan dat al mijn vrienden stelletjes zijn enz en dus al reisplannen hebben, terwijl ik er zelf dolgraag even tussen uit wil. Ik heb alleen niet veel geld te besteden dus het zal dan echt om een goedkope lastminute moeten gaan. Met name Spanje heeft mijn interesse, maar hoop vooral ergens heerlijk te kunnen zonnen, lekker te eten en het bovenal met elkaar gezellig te hebben, het idee van nieuwe mensen ontmoeten spreekt me ook erg aan. Ik ben zelf in ieder geval in de week van 13 juli en de week van 17 augustus vrij, overige data op korte termijn wordt wat meer puzzelen…maar wie weet…!

hoi,

Ik weet niet precies wanneer je kunt maar ik kan eind augustus weg. Ik ben 33 jaar en kom uit Noord-Brabant. De volgende bestemmingen zie ik wel zitten: Ibiza of Italie (liefst geen Griekenland en Turkije etc.). Ik zie een avond stappen wel zitten (of een een feestje op Ibiza) maar hoeft niet iedere avond. Lekker uiteten en terrasje vind ik ook prima!

miss 30

Hey!

Klinkt leuk, maar in welke periode zou je kunnen gaan?

Een en laatste of laatste week aug. Waar kom je vandaan?

ladybirdninja zoek jij nog een vakantie maatje?

Ik zit net op deze site en ben een 22jarige meid. Wil erg graag op vakantie!

Dan kan ik helaas niet!

Wat jammer van jou breuk:( ik zit een beetje met zelfde verhaal als jou… En nog maar net een breuk gehad
Ik zou heel graag mee willen gaan op reis naar Turkije als het jou ook wat zegt of nog te bespreken ben gemakkelijk en geen moeilijke mens :slight_smile:
Ik ben 30 jaar uit België
Hopelijk tot snel:)

Hey hoi lijkt het je leuke om misschien samen op vakantie te gaan ik sta er ook helemaal alleen voor naar een lange relatie ik had je bericht gelezen en sprak me wel aan misschien hoor ik van je gr Dominique

Dit topic is al 3 jaar oud.

Hoi Jolanda,

Na het lezen van jou boodschap, kon ik het niet laten erop te reageren hoor. Ik zoek ook een vakantiemaatje… Met dezelfde reden als jij. Het lijkt me leuk om eerst af te spreken, elkaar beter leren kennen, om erachter te komen of we samen door 1 deur kunnen. Lijkt het je wat? Ik hoor van je.
Groetjes Jan

Dit topic is al 3 jaar oud.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums