Vreemde reisvoorwaarden ?!?!?!?!

Ik wil de overstap gaan maken van Fox reizen naar Djoser. Nou staan er in de voorwaarden dat je moet reizen met een zachte koffer en plusminus 13 kilo. Het maakt niet uit welke bestemming. Ik vind dit erg vreemd. Zijn er mensen met ook die ervaring.:mad:

dat je met een zachte koffer moet reizen is omdat deze flexibeler zijn als ze in de bagage ruimte van een bus moeten, het liefst zien ze allemaal reizigers met rugzakken, het gewicht is om de zelfde reden beperkt. Echter heb ik nog nooit meegemaakt dat mensen met harde koffers werden geweigerd en ik heb zelf 2 keer met Djoser op pad geweest en beide keren waren er mensen met een harde koffer in de groep

1 like

Indedaad, de reden voor een zachte koffer is dat je flexibel bent en tassen makkelijker kan stapelen. De bagagelimiet van 13 kilogram is niet heel strak, maar mijns inziens heb je echt niet meer dan 10-12 kilogram aan spullen nodig, ongeacht je bestemming. Gewoon kleren meenemen die je goed kan combineren, en onderweg kun je dingen eventueel (laten) wassen.

Houd er bovendien rekening mee dat je bij sommige binnenlandse vluchten slecht 15 kg mee mag nemen, dit staat los van de reisorganisatie!

1 like