Hallo,
Ik zit momenteel in Chiang Mai en wil graag een paar dagen naar Pai.
Heeft iemand daar informatie over met betrekking tot overnachting en
highlights die je beslist moet zien.
Alvast bedankt.
Groetjes Petra
Hallo,
Ik zit momenteel in Chiang Mai en wil graag een paar dagen naar Pai.
Heeft iemand daar informatie over met betrekking tot overnachting en
highlights die je beslist moet zien.
Alvast bedankt.
Groetjes Petra
Ben er nog 2 jaar geleden geweest in Pai!
We hebben toen de waterval “nam tok mo paing” bezocht.Als ik me goed kan herrineren ligt deze waterval ongeveer 7 a 8 km buiten het centrum van Pai,we zijn er met een scooter naar toe gereden.
Ook de moeite waard zijn de Pai hotsprings en de tempel Wat phra that yen,waar je een mooi uitzicht hebt op het stadje Pai en de omliggende bergen.
Overnacht hebben wij in “Pravee’s guesthouse”**adres:**95 Chaisongkram, Wiangtai Pai
Mae Hong Son, 58130, Thailand
Phone 053.699368
De prijzen varieren van 300/700bath kamers met fan(laag/hoog seizoen.
kamers met airco:600/1200bath(laag/hoog seizoen.
Het is een erg rustig guesthouse om daar te verblijven voor een aantal dagen.
Kamers zijn ook picco bello(niets op aan te merken)
Ben afgelopen vrijdag teruggekeerd uit Thailand.
Ik ben 2,5 dag in Pai geweest. Het liefst was ik langer gebleven…heerlijke layback sfeer. Heb geslapen bij Mr Jan’s.
Bungalowtje met eigen wc + douche (warm water) voor 1 pers in de maand nov 150 TB per nacht.
De meeste mensen huren een scooter en gaan in de omgeving toeren. Idd de watervallen, Wat complex, er zijn ook een paar mooie uitkijkplaatsen (goed te doen met de scooter)
Heb ook nog even gerelaxed bij het zwembad “Fluid”, goede muziek, mini boekenwinkel, fitness met oud-ijzer, yogaruimte, zwembad van +/-25 m lengte, lekkere fruitshakes. Entree van 75 TB.
Ik zeg: “Doen!”
het mooiste aan Pai vond ik de relaxte sfeer, ik zou zeggen erheen gaan en Geniet met de hoofdletter G
Dank jullie wel voor de reacties, hier kan ik echt wat mee en ga zeker naar Pai. Groetjes Petra
Mooi zo,vertoef je nog steeds in Chiangmai?
Ja ik zit er nog steeds, doe het heel relaxed.
Vandaag kookcursus gedaan.
Ben je al in “Wat umong” geweest?
Deze tempel is niet bekend onder de meeste toeristen!
Het ligt even buiten de stad(Doi Suthep rd)men heeft daar een chedi en onderaardse gangen, waar een shrine staat.(boedha beeld)
Ook heeft men daar een eilandje waar er veel vissen zwemmen(men kan die voederen)
Bibliotheek,en muurschideringen over het ontstaan van Chiangmai kan men daar ook bezichtigen.
Gewoonlijk kan men s’zondags een praatje slaan met één van de monikken die daar aanwezig zijn.
Nog een prettige vakantie!!