Ik ben sinds kort serieus aan het nadenken over een eventuele emigratie naar Australië.
Is er iemand die mensen kent die in of nabij Perth wonen, zo ja, wat zijn de ervaringen over het werken en wonen in Perth? Hoe zijn de mensen? Wordt je als immigrant goed opgenomen door de bevolking?
Zijn er veel banen op het gebied van onderwijs? Waar volg je een goede Engelse taalcursus in Nederland?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en wie mij kan helpen!
Hallo, ga eens een stapje terug op het forum, naar het Australiëforum. Daar vind je onder het tussenkopje ‘Wonen en werken’ ook een rubriek over emigratie. Daar vind je ook links naar de immigratiedienst. Stel je van (makkelijk) emigreren naar Australië niet te veel voor. En wat de rest van je vragen betreft, hoe zijn ‘de mensen’, word je opgenomen door de bevolking en zijn er veel banen op het gebied van onderwijs, zou ik zeggen: de gemiddelde Australiër is een aardig mens, het zal veel van je eigen instelling afhangen of je wordt opgenomen (de kans is groot) en qua banen in het onderwijs zou ik zeggen, kijk eens hier: http://employer.australiateachers.com/