Het is altijd al een soort wens van me geweest een jaar naar het buitenland te gaan om daar te werken of studeren maar heb er nooit echt serieus voor gekeken. Ik ben net 17 geworden en ben serieus aan het kijken om volgend jaar (word dan 18) een jaartje weg te gaan.
Ik zie dat hier mensen zitten die er meer over weten. Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden
Als je je inschrijft, heb je dan veel kans om geplaatst te worden? En hoelang duurt het dan gemiddelt voordat je een plaats kan krijgen?
(Aangezien je ook inschrijfgeld betaalt)
Ben je verplicht een studie te volgen tijdens het jaar dat je als au pair werkt?
ik ben nu aupair in engeland dat kan zonder organisatie
heb mij nu ingeschreven voor een organisatie om naar amerika te gaan
kost geld maar dan weet je zeker dat alles goed geregeld is
maar dan ga je voor 13 best lang dus je moet zeker weten dta je zo lang van huis kan
en je moet oppas ervaring hebben
meer vragen stel ze gerust
In het buitenland voor het belang van levensonderhoud of verdienen van geld te bezoeken is heel heilzaam. Maar eerst loonaandacht naar uw ouders hebben zij meer juist vergeleken met uw vertrek naar in het buitenland. Indien zij zullen toestaan dat u dan u zonder aarzelingen kunt gaan.
Ik lees dat je interesse hebt om als Au Pair naar het buitenland te gaan. Mijn naam is Nadine en ik werk bij Travel Active. Wij zijn een Au Pair bureau en matchen Nederlandse Au Pairs en buitenlandse families.
Na aanmelding (kosten €50) ontvang je een uitgebreid aanmeldingspakket van ons. Dit pakket vul je in en hiervoor verzamel je de nodige gegevens (zoals referenties van je oppaservaring). Zodra je het pakket compleet hebt, dan stuur je het retour aan ons en dan wordt je uitgenodigd voor een persoonlijk interview en de voorbereidingsworkshop. Dit is een hele leuke en leerzame dag waar je gelijk ook andere Au Pairs ontmoet. Na deze dag gaan wij op zoek naar een mogelijke gastfamilie. Hoeveel tijd de plaatsing gaat kosten is ook afhankelijk op welke datum je na de workshop wilt vertrekken.
Afhankelijk per land zijn er verschillende leer/studiemogelijkheden. In de meeste landen is dit niet verplicht.
Meer informatie (bijv. prijzen en eisen) per land kun je vinden op onze website, namelijk www.travelactive.nl/au-pair Mocht je nog vragen hebben, dan help ik je graag. [EMAIL=“aupair@travelactive.nl”]aupair@travelactive.nl.