Vraagjes: Lekker weer?/ Leopard Beach Resort & Spa

leopard is niet slecht maar kijk eens op:www.sunsetdianivilla.com,dit is de allermooiste plaats in diani.

Ik zie dat het te koop staat ?

Waarom ?

Hallo,
Het heeft eentijdje te koop gestaan maar de zaken draaien naar het schijnt zo goed dat ze het niet meer willen verkopen;
Groetjes,
varendonk

ja hoor, van het ene moment naar het ander
gaan de zaken opeens goed.
beleggingen in het buitenland zijn vaak moeilijk rendabel
te krijgen, (en soms hoeft het ook niet).
als iets langer in de verkoop staat is dat ook niet goed,
en dan haal je er het bordje er weer vanaf.

velen hier weten toch dat je beter iets kan huren dan kopen,
tenzij je daar permanent wil gaan wonen.

Dan mogen ze de website wel eens aanpassen :slight_smile: nu net stond het er nog altijd op met grote rode letters

Als er een gek komt die het ervoor geeft, dan bouwen ze 10 nieuwe zulke settlementjes :slight_smile:

Maar zoals Murigi zegt : het heeft geen zin er een eigendom te kopen als je er niet wil wonen . Als je geluk hebt verhuur je het af en toe, maar je moet wel je onderhoud en je personeel doorbetalen.

:retard:

verkocht!!

verkocht!!

verkocht!!

@varendonk
het is u er wel aan gelegen om dit steeds onder de aandacht te brengen !

en wat is nu waar?
wilde men wel verkopen ?
wilde men niet verkopen ? (waarvoor stond er dan een bord op ? )
moest men verkopen ?
heeft men aan zichzelf verkocht ?
of aan de kinderen ?

er zijn er zovele cottage te koop of te huur
van eenvoudig tot te luxe
van midden in een dorp
tot in de bush

ach murugi, laat het vallen joh. Ik snap je 100% maar het heeft echt geen zin.
:kus:

En nog vele keren beter
http://www.kilifikonnection.com/

.

ook te koop?
zal wel van een of andere
M P van kenya zijn

en we dwalen weer serieus af van het topic :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

leuke reactie,ruikt een beetje naar…

Als het om te snorkelen/duiken is, en je vind het niet leuk in Diani, of je wil nog een spot zien terwijl je in Kenya bent, kan je echt beter gaan duiken onder Belgische begeleding desnoods, bij Mnarani in Kilifi.

Je hebt het over snorkelen onder belgiesche begeleiding,waar moet ik daar voor zijn wil snorkelen met mijn dochter van 10 en nl sprekende begeleiding is dan wel fijn voor haar!

En wij zitten in Leopard waar of met wie kan je dan goed op snorkel/dolfijn spotten aan!
Als we daar zijn zullen we wel door de bomen het bos niet meer kunnen zien zoveel aanbieders.

Groeten