**Ja na al enkele jaren meerdere keren op reis te gaan naar Turkije in alle delen van het land zijn wij toch al lang aan het twijfelen om te emigreren ,…
Hier in Belgie hadden wij een zaak dit hield ons iig tegen , maar nu deze gesloten is zien wij niet in waarom nog hier te blijven.
We hebben zeker in al die jaren al eens rond gehoord en gekeken wat je moet doen enzo.
Maar over een paar dingen is het nog onduidelijk, is het mogelijk zelf een “zaak” op te richten daar ? Is dit moeilijk wat moet je er allemaal voor doen etc.
Hebben al eens een aanbod gehad om een klein hotel te openen in Yalikavak (15 kamers±) , maar toen hebben we neen gezegd omwille van die zaak.
We zouden eigenlijk iets willen in de “horeca” een taverne ofzo, nu je ziet dit ook niet veel te koop/huur staan, of vergis ik mij?
Iemand die mij kan helpen / info geven?
bedankt :hihi:**
Hallo Gillez,
Ik ben zelf een belgische weduwe die in Belgie een horeca zaak had en ook verkocht heb jaren geleden. Ik ben toen naar Kusadasi geemigreerd.Velen kennen mjn verhaal hier en daar beschreven op wereldwijzer.
Hier heb ik ook vroeger een restaurant gehad, maar ik moet eerlijk zeggen de all-inclusief hotels maken het je hier moeilijk in de horeca. Natuurlijk kan je hier je eigen zaak oprichten.Maar denk eraan dat er heel veel komt bij kijken.Een bed en ontbijt hotelletje kan eventuel nog rendabel zijn.
Ik ben ook bedrogen door een turkse partner en heb ervaringen zat.
Gelukkig ben ik er terug bovenop gekomen dank aan een andere partner waar ik nu samen een makelaarszaak mee heb sinds meer dan 10 jaar.
Als je meer inlichtingen wil mail me persoonlijk, er staan zoveel zaken te koop of over te nemen. Maar vooraleer die stap te zetten denk er heel goed over na.
francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Françoise mijn echte naam
En night clubs /bars is dit met een risico of niet?
Ik zal je vanavond contacteren via e-mail. Hoop dat je mij kunt helpen met eerder zo een nacht club / bar want heb al ervaring met restaurant en café.
Neem gerust met mij contact op dan kan ik al je persoonlijke vragen beantwoorden.
Ik hoor het wel,
Vriendelijke groeten uit Kusadasi,
Franka
Hey Franka
is je e-mail ook msn? Praat namelijk makkelijker als e-mail
zonnige groetjes uit Brussel :zon02:
Mijn email is ook msn,maar die staat bijna nooit open in deze tijd van het jaar. Ik kijk meestal mijn mails na 2 maal per dag s’morgens en s’avonds heel laat.
Reden ; ik heb hier heel veel klanten die vrienden geworden zijn in Juli en Augustus, ook nieuwe klanten en dan doen we heel veel zaken eens samen . De meeste hebben hier geen auto en dan ga ik er uitstapjes mee maken, soms naar het strand voor een dagje, boodschappen doen enz…ook heb ik nu klanten die pas gekocht hebben en veel hulp nodig hebben.S’avonds gaan we dan gezellig op een terrasje zitten . Ik verveel me echt niet in Kusadasi.
Maar mail me eerst eens met de moeilijkste vragen dan kunnen we afspreken op msn.
Groetjes uit het warme Kusadasi,
Franka