Hey,
ik ben afgelopen zomer voor 2,5 naar Florida geweest om een meisje te bezoeken die ik eerder had ontmoet in India toen ik daar met m’n vader was. Nu was dit heel leuk en omdat ik een jaar vrij heb wil ik weer eind maart naar Florida toe, alleen heb ik 1 vraagje m.b.t. een eventueel visa.
Ik wil eind maart naar Florida gaan. Na ongeveer 6 weken is haar prom, dan ga ik daarheen met haar. Vervolgens, omdat zij in haar laatste jaar highschool zit, komen daarna de tentamens en wil ik naar Guatemala gaan om Spaans te leren. Ik ben eind november terug gekomen van 12 weken Sevilla waar ik veel Spaans heb geleerd en ik wil dit graag doorzetten.
Na Guatemala wil ik weer even terug naar Florida (ik vlieg vanuit Florida naar Guatemala) voor ongeveer 1-2 weekjes om vervolgens huiswaarts te gaan. Alleen in totaal, met Guatemala meegerekent, zit ik dan net over de 90 dagen. Mijn vraag is dan dus, wordt Guatemala meegerekent in die 90 dagen visa? Of is dat niet zo het geval en moet ik gewoon, als ik terug kom vanuit Guatemala, weer een nieuw visablaadje invullen in 't vliegtuig?
Alvast bedankt!
Daan