Vraagje ivm babyvoeding in Belek

Hallo,

Wij plannen een vakantie naar Belek in een gloednieuw 5 sterren hotel (ela quality resort). We hebben 2 kleine kindjes van 3 jaar en van 8 maanden. Toen we 2 jaar geleden met ons oudste kindje (toen 10 maanden oud) naar Bodrum zijn geweest hadden we haar voeding meegenomen als handbagage. Gezien de strengere veiligheidsvoorschriften is dit echter niet meer toegelaten. Ik denk niet dat het een goed idee is om voeding in de valies te stoppen (te lage temperatuur in de bagageruimte). In Bodrum weet ik van toen dat ze in de winkels een beperkt aanbod babyvoeding (groentepap en fruitpap) verkochten. Ik vermoed dat dit in Belek ook het geval is? Kan iemand dit bevestigen? Weten jullie of ze daar ook nutricia of bledina verkopen of zijn het andere merken? Ik heb toch graag een zekerheid dat ik daar de voeding voor ons babytje ga vinden.
Ik vermoed dat we er ook gemakkelijk pampers kunnen vinden?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
PJ

Beste PJ,

Nutricia is te koop in de vele apotheken in het plaatsje Belek,voor vervangende produkten kun je terecht in de Migros;een groot warenhuis,overal te vinden in de grote steden.

Groetjes,

Hans.