Hallo Linda,
Even een probleempje met je planning.
De open bus routes lopen of
Saigon - Dalat - Nha Trang enz
of
Saigon - Pan Thiet -Mui Nee - Nha Trang enz
Dit betekend eigenlijk dat je wanneer je boekt voor een ticktet Saigon Dalat route, dat je vanaf Mui Nee en apart tickets moet boeken naar Dalat en VV om dan weer op je ticketroute te komen.
Reken op 4/5 uur via de bergen ( met de waterkrachtcentrale ) enkele reis.
Nha Trang
Het klopt helemaal dat het vrij touristisch is.
Maar dit is O zo makkelijk te ontlopen als je dit wilt.
Wanneer je uit het centrum blijft ( bij de Why not bar en Sailor Club ), en rond die contreien is het tourisme veel minder.
Ga naar het strand bij Nha Trang Lodge lig bijna alleen, ga je naar Monkey Island dan lig je helemaal alleen op het strand.
Criminaliteit
Ja, ik lees dit ook, maar kan me er helemaal niet in vinden.
Ik ben hier nu een keer of 10 geweest en heb nog iets iets meegemaakt van een beroving of vechtpartij oid.
Ook zijn de berovingen op deze site van iemand die zij kende die dit overkomen is.
Wanneer 10 mensen dezezij kennen en je krijgt 10 berichten van berovingen van 1 iemand dan lijkt het veel.
Maar naar Amsterdam en naar Spanje gaan nog steeds enorme aantallen mensen ondanks de vele meerdere misdaden.
Natuurlijk zal er wel eens wat gebeuren, maar kan hier ook in je woonplaats en je gaat ook op een terras zitten en ed.?
Nee, ik ben het er dus niet mee eens.
Mekong Delta.
Las dat je in Ha Tien zit vanaf Kampot.
Zou een bus nemen naar Can Tho.
Vandaar de markt Cai Rang en die van Phoung Dien bezoeken samen over de rivier en met de fruitgaarden.
Vandaar naar Vinh long en Ben Tre en daar een home stay en dan naar Saigon.
gr.
Ton.