Vraag ivm muggennet

Hallo iedereen!

Mijn naam is Mara, en ik vertrek over een maandje richting India en Thailand. Ik zal ongeveer 2,5 maand in India verblijven, en 1,5 maand in Thailand. Nu heb ik een vraag over muggennetten.

Ik vraag me namelijk af wat voor net ik moet kopen. Ik zal voornamelijk in jeugdhostels slapen, en het lijkt me dat ik daar niet zomaar een gaatje in het plafond/stapelbed mag boren? Ik weet dat er uitklapbare muggennetten zijn, zijn die misschien slimmer om mee te nemen?

Wat voor net hebben jullie meegenomen?

Groetjes Mara :chin:

Hoi,

Lijkt me lastig om een hele kooiconstructie (hoewel opvouwbaar) mee te nemen en op te stellen. Hou er rekening mee dat in de meeste ruimten in India plafondventilatoren hangen. Ik neem altijd een hangend muskietennet mee, en een rol goede tape. Zo hoef je geen gaten te boren. Het brede tape dat je gebruikt om kartonnen dozen mee dicht te plakken is bijzonder effectief om aan de meeste plafonds en muren te plakken.
Om het probleem plafondventilator te ontwijken kun je dit type net ook aan de muur aan de hoofdzijde plakken. Dan hangt het net wel wat laag over je benen, maar het werkt prima.
Cheers,

Jasper Buijs

1 like

bij sommige netten zit er een kitje met vijsjes, spijkers, draad, … Ik heb m’n net altijd wel op een manier kunnen ophangen: het was gewoon wat puzzelen… :slight_smile:

1 like

Oke! Bedankt Jake en Jasper ^^ Ik zal volgende week om een muggennet gaan. En wat tape. :hihi: