Voorstelling

Hallo, ik ben Dorus, 24 jaar uit Maastricht.

In het verleden heb ik enkel Europese landen bezocht.
Engeland, Ierland,Oostenrijk, Duitsland, Italië, Frankrijk, Roemenië, Estland en Letland.

Voor mij is nu het moment aangebroken om er verder op uit te trekken.
Ik neig erg naar Azië en ben benieuwd wat daar voor avontuur voor me in het verschiet ligt

Hoi Dorus,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht als ik zo je lijstje bekijk !
Ik las ook dat je misschien de komende tijd een Aziatisch Land wilt aandoen?
Wel waarom niet op vakantie gaan naar Thailand?
Thailand is al jaren een populaire toeristische bestemming,sterker nog, als je er een keer geweest bent ga je zeker terug.
Volgende dingen zijn het bezoeken waard:
Bangkok: het Grand Palace en de Wat Phra Kaew (het heilgste boeddha-beeldje van Thailand), de Wat Po, de Wat Arun, Chinatown, een tochtje met een longtailboot over de Chao Phraya-rivier, de avondmarkt in Patpong.
Chiang Mai dat gelegen ligt in het noorden van Thailand is een heerlijke stad, vooral als je net uit het drukke Bangkok komt. Bezoek hier zeker de avondmarkt. Je kan souvenirs en t-shirts beter hier dan in Bangkok kopen, want Chiang Mai is nog iets goedkoper.
Ook een bezoek waard is de Wat Doi Suthep (vooral;s’ ochtends mooi uitzicht over de stad), tenzij je al tempelmoe bent.
Ook leuk is een dagtocht naar de Gouden Driehoek, voorheen vooral berucht om de opiumhandel tussen Laos, Thailand en Myanmar.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Thailandforum of op de andere Aziatische forum landen hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je gaat bereizen in de toekomst Dorus !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.