Mijn Naam is Anne,
over twee weken stap ik op het vliegtuig richting Thailand en vanuit daar bezoek ik ook de landen Cambodja Laos en Vietnam. 1,5 jaar geleden ben ik in Sri Lanka geweest om daar vrijwilligerswerk te doen.
Mijn Naam is Anne,
over twee weken stap ik op het vliegtuig richting Thailand en vanuit daar bezoek ik ook de landen Cambodja Laos en Vietnam. 1,5 jaar geleden ben ik in Sri Lanka geweest om daar vrijwilligerswerk te doen.
Hoi Anne,welkom op wereldwijzer!
Zou je dat wel doen op vakantie gaan naar Thailand? voordat je het weet ben je aan dit land verslaafd !
Zelf ben ik al 6 dagen terug thuis en zit momenteel in de heimwee fase![]()
Om je al een idee te geven wat je zoal kunt doen tijdens je verblijf in Bangkok en andere steden.
Volgende dingen zijn het bezoeken waard:
Bangkok: het Grand Palace en de Wat Phra Kaew (het heilgste boeddha-beeldje van Thailand), de Wat Po, de Wat Arun, Chinatown, een tochtje met een longtailboot over de Chao Phraya-rivier, de avondmarkt in Patpong.
Chiang Mai: een heerlijke stad, vooral als je net uit het drukke Bangkok komt. Bezoek hier zeker de avondmarkt. Je kan souvenirs en t-shirts beter hier dan in Bangkok kopen, want Chiang Mai is nog iets goedkoper.
Ook een bezoek waard is de Wat Doi Suthep (vooral s ochtends mooi uitzicht over de stad), tenzij je al tempelmoe bent.
Ook leuk is een dagtocht naar de Gouden Driehoek, voorheen vooral berucht om de opiumhandel tussen Laos, Thailand en Myanmar.
Natuurlijk zal je wel met een rits vragen zitten Anne,wel je kan altijd een berichtje posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je voorbereidingen,Anne!
groet,georgessiam