Voorstellen :)

Hoi iedereen, wij zijn een stel uit Amsterdam en willen graag een jaar in een ander land werken.
Ik wil graag in de Creatieve industrie (events/stying/fashion/model/design/interieur/reclame) gaan werken en mijn vriend is architect
Wij hebben al gewoond in Milaan, Valencia, Athene, Suriname en Australië (Surfers Paradise).

We zijn nu op zoek naar een land met zon, werk mogelijkheden in ons vakgebied. Een stad waar je je thuis kan voelen, met lokale vrienden en niet alleen met expats optrekt. Lage vaste kosten zijn een pre. En niet een super gevaarlijke stad, er zijn natuurlijk overal gevaarlijk buurten maar een stad waar je als vrouw gewoon rond middernacht over straat kan lopen :slight_smile:

We zitten te denken aan Zuid-America of Afrika (miss New-zeeland, Australië).

We hopen hier tips en mensen te ontmoeten die hiermee ervaring hebben.

Hoi JRLK,welkom op wereldwijzer!
Nou iedereen die het nieuws volgt weet dat sommige steden heel gevaarlijk kunnen zijn in Zuid-America.
Eenieder moet voor zichzelf uitmaken of hij of zij deze steden mijdt. Elke stad kent natuurlijk berucht gevaarlijke plekken en relatief rustige wijken. Het is goed om je van te voren op de hoogte te stellen welke plekken je dient te vermijden. Daarnaast is het beter om in deze steden het donker van de avond en nacht te vermijden.
Zo kan je beter weg blijven uit Venezuela,Caracas de hoofdstad staat onbetwistbaar op nr 1 betreffende criminaliteit van de wereld.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op de verschillende Zuid Amerikaanse landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen,JRLK!
groet,georgessiam.

Bedankt!
Ik zal nog eens veder kijken :slight_smile:

heb je ook tips ivm werkgelegenheid?

groetjes