Voorstellen

Hallo,

Ik ben Wil, categorie vrouw, “oudere jongere” en wil volgende maand naar Argentinië, Buenos Aires om daar een tweewekelijkse cursus Spaans te gaan volgen. De derde week wil ik nog wat plaatsen gaan bezoeken. Wordt een avontuur voor mij, in mijn eentje ben ik nog niet eerder zo ver geweest. Heeft een van jullie nog leuke tips?

Hoi Wil,welkom op wereldwijzer !
Nou je kiest er wel een heel mooie land uit om op vakantie te gaan!
De meest interessante wijken bevinden zich in het centrum van Buenos Aires - Capital Federal.
In het hart van de stad strekt de Avenida de Mayo met vele historische gebouwen zich uit van Congresgebouw naar de Plaza de Mayo met zijn presidentieel paleis La Casa Rosada.
Plaza de Mayo wordt wel gezien als het belangrijkste punt van de stad. De trots van Buenos Aires is het wereldberoemde operahuis Colon Theater. Barrio San Telmo heeft nog de koloniale charme van lang geleden. Vele bohémiens hebben een goedkoop onderdak in deze wijk gevonden. Plaza Dorrego is een kloppende hart van deze barrio en live jazz, flamenco en tango muziek bepalen de sfeer
Zo zijn in het noordoosten in Argentinie de watervallen van Iguazú, omringd door enorme subtropische bossen een must om te bezoeken Will !
In het zuiden van Patagonië vind je indrukwekkende gletsjers en in het noordwesten zijn nationale parken waar je duizenden jaren in de tijd terugkijkt.
Indien je nog met vragen zit over Argentinie,dan kan je die altijd stellen in het Argentinieforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Wil !
groet,georgessiam.

Nou George, ik heb geboekt en heb er erg veel zin in!

Nou als ik op google de mooie plaatjes bekijk van Patagonie(zie hieronder) kan ik het best begrijpen dat je er al naar uit ziet om te vertrekken Will!:smile:

http://www.duurt-lang.nl/wp-content/uploads/2010/11/Patagonia.jpg