Ik ben Carolijn, en ik nou ja,haha,lijkt me duidelijk reis graag.
Ik ben daar pas de laatste jaren mee begonnen en de smaak te pakken gekregen.
Ik ben hier lid van geworden om te leren van anderen en hun ervaringen.
Zelf ben ik geweest in Italie,Griekenland,Oostenrijk,Tjechie,Duitsland en Belgie,Cuba.
Ga over enkele weken terug naar Cuba, en volgend jaar denk ik er aan om naar Maleisie te gaan.
Hartelijke groetjes aan iedereen, en ik zal hier regelmatig even rondsnuffelen.
Hoi Carolijn,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht als ik je lijstje bekijk!
Is het de eerste maal dat je op vakantie gaat naar Maleisie?
Maleisië is een populaire bestemming de laatste jaren,Carolijn!
In Maleisië is er van alles te zien en te doen,alleen al in hoofdstad Kuala Lumpur kijk je je ogen uit. De monorail is een belangrijke vorm van openbaar vervoer in deze stad.
Je kunt een bezoek brengen aan o.a. de Petronas Twin Towers, de KL Tower, de vlindertuin, Batu Caves (net buiten Kuala Lumpur en Lake Garden. In Kuala Lumpur bevinden zich vele winkelcentra met allerlei vormen van vertier. In Berjaya Times Square shopping mall is zelfs een heus pretpark aangelegd!
Andere leuke plaatsen zijn oa;Penang (Georgetown) liggen een paar mooie Indiase tempels.
Als je behoefte hebt aan verkoeling is het aan te raden om vanuit Kuala Lumpur richting Cameron Highlands te reizen. De temperatuur is daar rond de 20 ° Celsius. Je kunt daar mooie wandelroutes lopen Carolijn!
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd terecht in het Maleisieforum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog Carolijn !
groet,georgessiam.