Voorstellen

Hallo allemaal!

Vanwege mijn liefde voor reizen (net als iedereen hier denk ik) heb ik me aangemeld hier. Ik ben 27 jaar, woon samen met mijn vriend van 30 jaar oud en we zijn in 2010 naar Thailand geweest, waarbij we zelf alles geregeld hebben. Mocht iemand vragen hebben of tips willen weten, dat kan!
Volgend jaar willen we weer een lange reis maken. Waarheen is nog de vraag, wordt het Australie, Maleisie? Of beiden? Ik ben druk met lezen op dit forum en misschien helpt het ons aan ideeen.

:dag: Chantal

Hoi Chantal,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je al op vakantie bent geweest naar Thailand!
Ze zeggen dat de thai heel vriendelijke mensen zijn en dat het een heel goedkoop land is om op vakantie tegaan.
In iedergeval kan je altijd terecht in het Thailandforum met je tips Chantal!
Nou las ook in je berichtje dat je eventueel naar Australie of Maleisie op vakantie wil gaan.
Wel zou zeggen je hebt al geproefd van de oosterse sferen (Thailand)en misschien kan je best eens een andere continent opzoeken.
Je kunt op veel manier rondreizen in Australie. Zo kun je met de bus, een auto, het vliegtuig en met de trein van de ene plek naar de andere reizen. Elk vervoersmiddel heeft zijn voor- en nadelen.
Als je wat van Australie wil zien is het geweldig om de trein te nemen. Er zijn namelijk een paar erg bekende en mooie trajecten. Reizen met de trein is niet goedkoop, maar let op kortingen of koop een pas waarmee je voor ongeveer 400 euro 30 dagen door het hele land kan reizen. 3 mooie routes: Indian Pacific, The Ghan (dwars door de woestijn van Darwin naar Alice Springs of Adelaide) en de Sunlander.
Indien je nog met vragen zit over Australie Chantal,dan kan je altijd een berichtje posten in het Australieforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Chantal!
groet,georgessiam.