Voorstellen!

Hallo!
Mijn naam is Daisy en ik heb me zojuist gerigistreerd bij Wereldwijzer. Ik keek er al eens vaker op, maar besloot dat een account toch vele malen makkelijker is!
Deze zomervakantie wil ik graag een taalcursus volgen of vrijwilligerswerk doen in Europa, ik ben alleen nog in twijfel! Mijn voorkeur gaat uit naar Frankrijk, Spanje of Italië.
Als ik in 2013 mijn studie afrond, ben ik van plan om een aantal maanden naar Australië te gaan! Dat lijkt me een kei leuke ervaring.
Groetjes :slight_smile:

Hoi Daisy,welkom op wereldwijzer!
In het Frankrijkforum heb je een subrubriek taalcursussen,daar kan je altijd een berichtje posten zie link : hier aanklikken
Door vrijwilligerswerk te doen, doe je onschatbare ervaring op en ontmoet je nieuwe mensen. Daar komt bij dat het goed staat op je cv en je je vooruitzichten op werk verbetert.
Hier op wereldwijzer,kan je ook berichtjes posten in het vrijwilligersforum en ervaringen lezen van andere mensen,zie link : hier aanklikken
Australië kent vele bezienswaardigheden waaronder de Great Barrier Reef ,het grootste koraalrif ter wereld! Over een lengte van 2000 kilometer ligt dit natuurwonder voor de kust van Queensland. Je kunt vanuit vrijwel elke kustplaats van betekenis het rif gaan ontdekken. Ben je niet zo’n snorkelaar of duiker, dan is een tochtje met een boot met doorzichtige bodem een alternatief.
De Blue Mountains is een gebergte op zo’n twee uur rijden van Sydney. Het gebergte heeft haar naam de danken aan de blauwe gloed die ontstaat door de dichte eucalyptusbossen.
Indien je nog met vragen zit over dit prachtig land dat Australie wel is Daisy,dan kan je altijd terecht in het Australieforum
Wens je nog veel suc6 toe met je taalcursus en je eventuele vrijwillgerswerk in het buitenland.
Zoals gewoonlijk sluit ik de welkomsberichtjes af met een leuke foto (Great Barrier Reef)

http://www.worldbeachvacation.com/wp-content/uploads/2009/11/Great-Barrier-Reef-Australia-Vacation.jpg