Voorstellen

Hallo iedereen,

Mijn naam is Marissa en ik woon in een klein dorpje dichtbij Amsterdam.
Ik ben 18 jaar en wil na het behalen van mijn HAVO diploma meer van de wereld zien en ontdekken. Het liefst wil ik werken in een land zodat ik gauw de taal leer, mij sneller kan aanpassen, meer leer over de cultuur en de levenswijze van de mensen en onafhankelijk kan zijn.
Bovenaan mijn lijstje staan de Dominicaanse Republiek en Nieuw-Zeeland.
Ik weet dat het twee ontzettend verschillende landen zijn maar beiden lijken zij mij erg interessant.
Verder hoop ik op dit forum meer ervaringen, tips en informatie te krijgen over werken in het buitenland en het reizen.
Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag =)

Groetjes,
Marissa

Hoi Marissa,welkom op wereldwijzer!
Een werkvakantie, vrijwilligersreis of een spannend wildlifeproject? Vrijwilligerswerk doen, au pair zijn, een taalcursus volgen of stage lopen in het buitenland? Dan ben je bij Activity International aan het goede adres.
Indien je met vragen zit over de Dominicaanse republiek dan kan je altijd je berichtjes posten in het Dominicaanse republiekforum alsook de ervaringen lezen van anderen.
Ook kan je altijd terecht in het wonen & werken in het buitenlandforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog Marissa !
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van de Dominicaanse republiek!

http://media.d-reizen.nl/assetserver.ashx/main/3632975.jpg