Hello!
Mijn naam is Iris, ik ben 19 jaartjes jong (nog wel) en ik heb veel te veel plannen.
Als eerste heb ik een wereldreis op de planning staan. Deze moet beginnen over 3 jaar, zodra ik mijn opleiding dierverzorging heb afgerond. Ik ben nog aan het bekijken waar ik heen wil, maar Australië staat bovenaan mijn lijstje. Ik denk dat het Indonesië, Australië, Nieuw-Zeeland, en Brazilië gaan worden. Daar ben ik nu hard voor aan het sparen met mijn bijbaantje in de bediening bij een pannenkoeken restaurant.
Daarnaast ben ik momenteel bezig mijn motor rijbewijs te halen, ik wil heel graag een paar weken naar Ierland op de motor.
Ik heb me onder andere aangemeld op dit forum om wat meer informatie te krijgen over bepaalde landen, maar ook om verhalen van anderen te lezen. En ik heb nog geen enkel idee wie mij gaat vergezellen op mijn wereldreis. Dus je weet maar nooit wie je tegenkomt!
Dat was het wel zo’n beetje, mocht iemand nog vragen hebben, of tips hoe te overleven op dit forum, laat het weten! ![]()
Iris