Hallo!:dag:
Ik ben Iris, nieuw op dit forum al lees ik sinds een paar maanden wel al stiekem mee.
Al 16 jaar gelukkig samen mijn met man Marijn en samen hebben we een dochter 9jr en zoon 3jr.
Waar mijn man altijd al graag naar het buitenland ging bleef ik liever in Nederland/Texel.
Binnen Europa maakte we wel eens uitstapjes maar nooit echt ver ivm onze hondjes die in niet in een asiel wil doen.
Dit jaar word mijn man 40 en gaan we eens echt op vakantie . Na de deur te hebben platgelopen bij Dreizen voor info en om een leuke vakantie te boeken werd ik niet echt wijzer, blijkbaar waren mijn vragen erg moeilijk: lekkere zonvakantie:vak02: buiten de zomervakantie, palmboom en mooie natuur maar wel een unieke vakantie.
Steeds maar weer kwamen we terug op Turkije achtige bestemmingen met all in resorts.
Met kleine kinderen sprak een all in wel aan maar ik reis niet een dag om alleen het hotel te zien.
Na lang zoeken kwamen we uit bij Sri Lanka, daar gaan we dan ook naartoe en ik heb al veel nuttige tips gelezen hier op het forum bedankt daarvoor!
Iris