Op Reis!

Hallo!
Ik ben Sherilyn, 22 jaar en ik woon in 's-Hertogenbosch, samen met mijn vriend.
Ik heb Social Work gestudeerd, major SPH. Een erg leuke opleiding! Ook met buitenlandstage.
Maar eerlijk gezegd durfde ik dat toen niet aan. Nu ben ik afgestudeerd en blijf ik er nog steeds aan denken om op een verre reis te gaan.
Maar nu echt. Dat wil ik samen met mijn vriend gaan doen als we allebei wat gespaard hebben. We weten nog niet waar we heen willen, al is Australië een goede kanshebber. Daar is mijn vriend al 3 maanden geweest om rond te trekken, een aantal jaar geleden.
Iets wat je meegemaakt moet hebben!
Eigenlijk zou ik het liefste ook vrijwilligers werk doen, ook voor wat persoonlijke ervaring op te doen en een kijkje te nemen hoe het eraan toe gaat bij andere zorginstellingen in andere landen met andere ideeën, cultuur en zienswijze in de zorg.
Daarom wilde ik me graag aanmelden voor wereldwijzer. Ik hoop geïnspireerd te raken door andere verhalen en projecten.

Groetjes!

Hoi Sherilyn,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om Australië te bezoeken,Sherilyn !:slight_smile:
Door alle verschillende landschappen en verschillende klimaten, vindt vrijwel elke toerist er iets van zijn gading.
Het oosten van Australië is enorm populair als vakantiebestemming, mede omdat zich hier het Great Barrier Reef bevindt (het grootste koraalrif ter wereld)
In iedergeval als je nog met vragen zit,dan kan je bij ons terecht op het Australië Forum
Succ6 nog met de voorpret,Sherilyn !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.