Hallo allemaal,
Mijn gebruikersnaam op dit forum is IWD, mijn echte naam is Manuel en op moment van schrijven ben ik 18 jaar en single. Sinds augustus 2011 heb ik mijn eigen bedrijf gestart in de IT-sector met nadruk op het web, tevens probeer ik dit met mijn studie te combineren.
Reiservaring heb ik niet, de enige keer buiten Nederland was een 3-daagse werkweek met school naar Berlijn, verder dan Berlijn ben ik nog niet geweest. Met deze vakantie wil ik het meteen goed aanpakken door alleen op reis te gaan om eens mijn horizon te verrijken.
Ik ben nu al een aantal maanden druk bezig met het samenstellen van mijn vakantie naar de Verenigde Staten, hotels vergelijken, trein en metro-routes bekijken, Bing en Google Maps en de bezienswaardigheden doornemen. Mijn eerste vakantiestad gaat New York worden, dit vanwege de toeristische attracties, de Engelse taal en er geen ernstige ziektes zijn.
Mijn initiële plan was om een auto te huren en dan rondtrekken, jammer genoeg verhuren de meesten niet aan mensen die jonger dan 21 / 23 zijn (uitzonderingen daargelaten i.v.m. kosten).
Jullie allemaal erg bedankt voor de tips en do’s/don’ts op een vakantie :), en wie weet schrijf ik binnenkort wel een verhaal over mijn reis naar New York. Nogmaals bedankt!