Sinds vandaag zit ik ook op dit forum want ja: ik wil ook reizen!
Ik ben Geertje, 22 jaar en woon nog bij mijn ouders. Ik ben eind juni afgestudeerd als logopediste. Vorig jaar ben ik voor stage 3 maanden naar Suriname geweest en toen zijn de reiskriebels bij mij echt gegroeid!
Momenteel ben ik werkloos en wil dus mijn tijd nuttig besteden door te gaan reizen, maar dit vind ik wel enorm spannend! Ik zou heel graag naar Amerika willen, al zou ik eigenlijk heel de wereld natuurlijk willen zien, maar heb tot nu toe nog niets geboekt en ook nog niemand gevonden die graag met mij mee zou willen. Ik ga dus nu eerst maar eens alle forums doorspitten en iemand zoeken die graag mee wil (wat handig zo’n site!).
Hoi Geertje,mag ik je welkom heten hier op wereldwijzer!
Nou je kan altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Geertje!
Amerika heeft vele grote steden, ieder met zijn eigen bezienswaardigheden en attracties.
Zoals Disney World.,dit grote amusementspark is gelegen in de staat Florida, dichtbij de stad Orlando.
De Everglades is een natuurgebied met vele eilanden, mangroves, rivieren en bijzondere dieren.
De krokodil is één van de bijzondere dieren die hier te vinden zijn. Er worden vele excursies georganiseerd waar u door de mangroves kan varen en u de krokodillen van dichtbij kan bekijken.
Een bezoek aan New York is niet compleet zonder het Statue of Liberty (het vrijheidsbeeld), het Empire State Building, Central Park, Broadway, theatervoorstelling, Times Square, Brooklyn Bridge, Rockefeller Center en alle beroemde winkels op Fifth Avenue.
Wens je nog veel leesplezier op wereldwijzer Greetje!
groet,georgessiam.