Gegroet!
Ik ben Ruben en kom uit omgeving Utrecht en ben 21 jaar.
Na een 4-jarige studie achter de rug te hebben, ben ik nu een tussenjaar aan 't doen. Ik wil na volgende zomer waarschijnlijk weer met een nieuwe studie beginnen. Het doel van dit tussenjaar is, om op reis te gaan voor ongeveer een maandje of anderhalf, ergens in Azië. Dit wil ik rond februari/maart doen.
Mijn doel hier, is om zoveel mogelijk info op te doen over Azië en plekken waar ik graag heen wil en gezellig mee praten over dingen waar ik al wat van af weet, zoals Roemenië, Oekraïne, en dat soort geweldige landen :wub:.
Het lijkt mij trouwens ook niet verkeerd om hier reispartners te ontmoeten die naar dezelfde plekken/landen willen als mij, zodat we misschien enkele dagen samen kunnen reizen voor enkele dagen, of misschien langer, als het gezellig is ![]()
Overigens ben ik, naast mijn werk, altijd in voor korte tripjes naar bepaalde landen/steden die ik nog wil bezoeken, zoals Dublin, IJsland, Noorwegen, Ploesti en Brasov en Vama Veche in Roemenië.
Nou, ik hoop dat jullie wat aan me zullen hebben en hoop dat jullie alvast wat tips, aanmoedigingen, en dergelijke kunnen geven in dit topic :).
Cheers,
Ruben