Hallo allemaal,
Ik ben Rikko, een reiziger met als thuisbasis Rotterdam. Een half jaar stage in Zuid-Afrika in 1995 was de trigger om in de loop van de jaren meer van de wereld te gaan verkennen: tien landen in Afrika, waaronder DR Congo, wat een bijzondere ervaring was dat! Daar is ook mijn avatar foto genomen.
Sinds 8 jaar ben ik de trotse eigenaar van een VW T3 camper, hiermee heb ik met vrienden bijna heel Europa bereisd. Ook delen van Azie en Amerika heb ik inmiddels ontdekt.
Twee jaar geleden is het me gelukt om van mijn passie mijn werk te maken. Nu werk ik regelmatig als reisleider, gids en reisontwikkelaar voor diverse organisaties, heerlijk! Mijn droom is om mijn eigen reisorganisatie op te zetten.
Met regelmaat trek ik er zelf op uit, vaak op de trekkingfiets of met de wandelschoenen aan. De komende tijd wil ik graag terug naar Servie en de Baltische Staten om daar te fietsen. Hier zoek ik een reisgenoot voor.
In de loop van dit jaar zal ik naar Uganda en Rwanda gaan. Daarvoor ben ik op zoek naar tips over bijzondere plaatsen en ervaringen.
Oh ja, en ik run ook een kleine B&B in Rotterdam-Delfshaven: http://bbsn.nl/nl6988. Wees welkom!
met reislustige groet, Rikko