Hoi, ik ben nieuw lid van deze club. Mijn meest speciale reizen zijn met mijn zeilboot geweest vanuit Denemarken (waar ik 20 jaar woonde) naar Africa en Brazilie en vanuit Nederland naar Turkije.
Na Nederland heb ik eerst 20 jaar in DK gewoond en woon nu 1½ jaar in Spanje. Het zeilen heb ik (voorlopig) afgesloten en nu heb ik een kleine camper waarmee ik een reis ga maken naar Nederland en Denemarken. Onderweg lekker lui doen en verder vrienden en familie bezoeken en in DK onderhoud aan mijn huis geven.
Deze reis is vanaf ong. 15/05 tot ong. 15/10.
**Voor deze trip zoek ik een reisgenoot. **
De autokosten zijn meest voor mijn rekening. Reparaties betaal ik, voor de brandstof vraag ik een bijdrage van 15% per keer dat we tanken.
De kosten van voeding en eventuele campings delen we. In princippe gaan we weinig naar campings toe en parkeren we gewoon ergens, in de meeste landen is dat toegstaan. Soms gaan we een paar dagen op een camping.
In grote lijnen heb ik de reis bepaald, maar ik sta open voor jouw inbreng. Mijn voorkeur is kleine dorpjes en de kust en algemeen de natuur. Misschien kun je me verleiden om naar een enkele grote stad te gaan.
Hier kun je de Fiat Scudo zien die ik aanpaste tot camper.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.354711484735634.1073741828.354709744735808&type=1.
In de winter 15/16 wil ik een wat grotere wagen aanschaffen en die ombouwen tot camper, waarna ik graag een reis door Africa zou maken. Dat is allemaal nog ver weg en dat zie ik wel.
Voorlopig zoek ik dus reisgenoten voor 15/05 - 15/10. Landen Spanje, Frankrijk, Belgie, Nederland, Denemarken en terug.
We bespreken wel wat je doet wanneer ik bij vrienden/ familie ben.