Reisgenootje gezocht Spanje 31 mei tm 14 juni

Hallo! Ik zoek een gezellig reisgenootje die het leuk lijkt om samen met mij naar Spanje te gaan.

Ben een gezellige jongen van 27 die wegens omstandigheden alleen zou gaan.

Ik hou natuurlijk van zon en strand maar wil ook graag wat meer zien van het land.

Wie lijkt het leuk om mee te gaan? Als je meer info wil of vragen hebt mail me!

De vakantie is al geboekt en betaald dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :wink:

Groetjes,

Dennis

Hee Dennis, goed initiatief! Ik hoop voor je dat zich een leuke reusgenote aanmeldt!

Sowieso een leuke vakantie gewenst!

hallo,

waar gaat de reis heen naar Spanje?

Hi Dennis,

ik ben zelf gek van Spanje en zou er eigenlijk gaan werken dit jaar. Maar door persoonlijke omstandigheden is dat niet door gegaan. Maar zo er 2 weken tussenuit heb ik wel oor naar. Kun je me wat meer vertellen wat je plannen zijn daar in Spanje? Blijf je op 1 plek of wil je beetje rond toeren? Mn email: [EMAIL=“mega_mite@hotmail.com”]mega_mite@hotmail.com

Ik ben een ondernemende, avontuurlijke en vrij gezellige`meid´ van rond de 30. En ik denk dat wij t wel kunnen vinden.

Groetjes
Nancy

Groetjes van Nancy

:slight_smile:

Hallo, ik lees dit berichtje misschien een beetje laat.
Maar ik weet niet of je al een reisgenoot hebt?
Ik zou graag wat meer willen weten of je reis…
Mail me maar even als dat kan…
[EMAIL=“loressa_@hotmail.com”]loressa_@hotmail.com

Liefs Fréderique

zie dat wel zitten om met jou naar spanje te gaan laat me even wat weten waar precies in spanje wil gaan en wat de reis allemaal inhoud?

mijn e mail adres is [EMAIL=“bert.wijnen@gmail.com”]bert.wijnen@gmail.com

Hopelijk hoor ik iets van je wat zie het echt wel zitten ben 23.µ

groeten Bert

Beste Bert, Dennis heeft al de keuze uit twee damen om mee naar Spanje te gaan, ik denk niet dat jij nog een serieuze kans maakt…