“Reisgenoten forum” zegt al genoeg. Ik ben hier om een reisgenoot te vinden
Mijn vakantie weken zijn: 27, 28, & 29.
Bestemming: graag Spanje
Waarom zoek ik een reisgenoot?
Tsja je zou zeggen waarom is iemand opzoek naar gezelschap? Ik ben een leuke meid van 24 jaar maar het probleem is, dat als je op een bepaalde leeftijd komt, dat al je vriendinnen gesetteld zijn. Samenwonen en dus ook met hun partner op vakantie gaan. & Ik hoop op deze manier nieuwe vriendschappen te vinden.
Bij voorkeur graag iemand die ook in de omgeving Friesland/Groningen woont. Zodat we na de vakantie elkaar ook nog een keer kunnen opzoeken en leuke dingen kunnen doen. Dan denk ik aan kanoën, dagje attractiepark, terrasje pakken, naar het strand of gewoon een stuk fietsen of wandelen.
Groetjes Anke. Ik hoor graag van je!
Ik ben zelf 28, werk in het onderwijs en heb mijn zomervakantie nog maar beperkt gevuld.
Wel begint mijn vakantie pas op 13 juli. Ik weet niet hoe lang je weg zou willen, maar vanaf de 13e zou ik eventueel mee kunnen.
Oja, ik kom uit Utrecht. Niet helemaal naast de deur, maar contact houden om een dagje op pad te gaan kan natuurlijk ook dan nog.
Ik hoor graag wat je plannen zijn in Spanje. Wie weet kunnen we samen iets ondernemen.
ik ben student aan de WUR, 27 jaar en ook opzoek naar nieuwe vriendschappen Tijdens mijn vakantie weken (28&28) zijn veel van mijn vrienden nog in het buitenland voor stage, daarom ben ik dus op zoek naar gezellig reisgezelschap. Ik woon in Wageningen, dus dat is niet om de hoek, maar contact houden voor uitstapjes kan altijd.
Ik ben een rustig en open persoon, easy-going, op z’n tijd sportief en vind het leuk nieuwe dingen te ontdekken in natuur en cultuur. Uitgaan is geen probleem.
Ik ben twee jaar geleden in Galicie geweest en Baskische kust. De rest van Spanje is nieuw voor me, dus hoor graag wat je plannen zijn!?
Ik wou even zeggen dat ik al een reisgenoot heb gevonden
en druk aan het plannen ben met de vakantie. Want mijn vakantie weken zijn al ingegaan!
Ik vertrek zaterdag naar Spanje en heb er helemaal zin in! Costa Blanca is het geworden.
Ik hoop dat iedereen hier snel leuk gezelschap vind voor op reis!
Liefsss, Anke xx
Zal zo snel mogelijk deze oproep van de site halen, als dat mogelijk is om misverstanden te voorkomen.
Hoop ieder eerst voldoende op de hoogte gebracht is door deze reactie.