Eurocartrip nov 2010 jan/feb 2011 Spanje Ibiza

Hai ik arjan midden 30, heb veel vrije tijd en zoekt een reisgenoot of genote die vanaf nov 2010tot jan of februari 2011 zin heeft om mee te toeren richting spanje portugal of ibiza, wil er namelijk mijn caravan heen brengen om deze daar op camping te plaatsen. maar in iedergeval sta ik open voor meerdere suggesties.

wat meer over mezelf, ben een levensgenieter, disk jocky, kok, designer, serieus, veel gedaan, ben mijn kind in me de vrije teugels aan geven.
vindt het prettig eens met ander personen dan mijn bekenden iets avontuurlijks te ondernemen.

en natuurlijk ook de tripkosten wat te delen.

ik heb zelf een nette auto en redelijke caravan voor twee of drie personen, niet te luxe maar wel gezellig.

lijkt het je iets laat maar van je horen,

Hallo Arjan,
Ik heet Frank ben 24 jaar en woon in Assen,
Ben op zoek naar iemand die mij een lift naar Spanje of Portugal kan geven. Want ik ben echt heel erg aan vakantie toe. Ben van plan om 2 of 3 week in Portugal te kamperen en dan weer richting nederland te liften.
Ik weet dat je naar iemand op zoek bent die tot februari met jou daar te blijven. Maar misschien kun je niemand vinden en heb je een plekje voor mij? Ga het liefst binnen nu en een week weg. Ben uiteraard bereid om een vergoeding te betalen.

Groet Frank

*Hai Frank, lijkt me leuk al moet ik aangeven dat het best een week kan duren voordat ik in spanje ben omdat ik geen haast heb, *
*Aankomende week vertrek ik, *
het lijkt me wel leuker om een reisgenoot te hebben die wat langer mee reist maar ik hou je zeker op de hoogte en de reiskosten delen lijkt me prima.
gr arjan