Voorstellen en reisprogramma's

Hee allemaal!

Om te beginnen wil ik mijzelf even voorstellen.
Ik ben Hilke Wieringa, 22 jaar oud en ik heb al veel van de wereld mogen zien.
Australië, Afrika, Azië en verschillende tropische eilanden zijn mij bekend.
Erg interessant en ik heb er ongelofelijk veel van genoten. Ervaringen om nooit te vergeten!

Tevens ben ik aan het afstuderen voor de internationale master toerisme en recreatie.
Ik onderzoek met welke intentie mensen kijken naar reisprogramma’s.
Wie is de Mol?, Expeditie Robinson, 3 op Reis, Oh Oh Cherso, Grenzeloos Verliefd, Erica op Reis en van Dis in Indonesië en ga zo maar door, al deze Nederlandstalige programma’s die zich in het buitenland afspelen vallen eronder.
Willen jullie mij helpen met mijn enquete?

Vul hem dan nu in!

http://survey.parantion.nl/?a=lF

Alvast bedankt!

Hoi Hilke,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Was Thailand ook één van je reisbestemmingen in Zuid Azie?
Nu wat betreft je enquete,die kan je best posten op het Help me met mijn onderzoek forum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Hilke!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Toevallig ga ik aankomende zomer naar Thailand. Bangkok en Koh Samui staan op het programma.
Bedankt voor de tip! Ik heb mijn onderzoek daar geplaatst.

Nou wat leuk dat je op vakantie gaat naar Thailand Hilke,zelf ben ik al 2 1/2 week terug uit het land van de glimlach.
Als je eventueel in het noorden van Thailand verblijft (Chiangmai) dan mag je zeker het Doi Inthanon gebergte met zijn mooie watervallen zoals de Mae Klang niet vergeten te bezoeken!!
zie filmpje hieronder :
[video=youtube_share;IBYL3zRdrXI]Nam Tok Mae Klang, Doi Inthanon National Park; Thailand - YouTube
Succ6 nog !