Mijn naam is Alice Veldhuis en in de zomer van 2015 willen wij met ons gezin een familiereis door China ondernemen.
Mijn kinderen zijn dan 7 en 9 jaar jong. Vandaar dat ik mij via dit forum aanmeld om zicht te krijgen waar ik allemaal
op moet letten en ervaringen met reisorganisaties.
Hoop graag van jullie te horen!
Hoi Alice,welkom op wereldwijzer!
Nou jullie kiezen er wel een heel mooi land uit om op vakantie te gaan !
China is een fascinerend land met veel cultuur en natuur,een land ver weg en vol mystiek.
Wel spijtig dat dit land zo immens groot is ,het is dan ook onmogelijk alles in China in één reis gezien te hebben.
De belangrijkste bezienswaardigheden liggen dan ook sterk verspreid over het land en de reistijden zijn navenant. Zo is de afstand tussen de Verboden Stad in Beijing en het Terracotta Leger in Xi’an 1300 kilometer, ofwel zo’n 20 uur per trein of twee uur per (duurder) vliegtuig.
Daarom kan je best georganiseerd reizen dan individueel naar dit prachtig land,Alice !
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het China Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorbereidingen en laat ons nadien even iets weten hoe je reis door dit mystieke land was verlopen,Alice!
groet,georgessiam.