Voor onbepaalde tijd ergens heen

Mijn naam is Wietske (23) en ik kom uit de buurt van Utrecht. Sinds een aantal weken voel ik ontzettend de drang om het roer om te gooien en voor onbepaalde tijd in een ander land te gaan werken en wonen. Ik hoop in augustus af te studeren (Bachelor Communicatie) maar voorzie veel moeite om een baan te vinden in deze sector. Daarnaast is mijn relatie na 5 jaar uitgegaan. Dat betekend ook weer bij papa en mama wonen: niet rampzalig maar ja, als ik geen baan heb en dus geen geld blijft dit voorlopig nog wel even zo. Het voelt alsof ik weer een beetje bij af ben en dat veroorzaakt onrust: ik wil graag zelfstandig en onafhankelijk zijn en dat ben ik nu niet.

Ik ben me aan het oriënteren om voor onbepaalde tijd naar een zonnig, Europees land te vertrekken. Het zou fijn zijn iemand te leren kennen die er net zo over denkt :slight_smile: Alles ligt open!

Hoi Wietske,welkom op wereldwijzer!
Nou wel jammer dat je relatie is afgebroken na al die tijd,misschien beter deze donkere periode vergeten en richten naar de toekomst.
Zelf is mijn relatie met mijn Thaise vriendin na 6 jaar abrupt afgelopen,ben er een hele tijd niet goed van geweest,het bekende “zwarte gat”!
Nu zonnige landen genoeg in Europa:Spanje,Portugal etc… misschien als je reisplannen moest hebben dan kan je altijd een berichtje posten in het reisgenotenforum voor een reispartner !
Succ6 nog Wietske !
groet,georgessiam.

:chin:misschien is er wel een baan voor je in het buitenland voor een Nederlands bedrijf ?
mag het ook buiten europa zijn misschien is zuid oost azie misschien iets voor je:vak02: