hallo,
Ik ga in juni naar bali. We zijn van plan om de reis en het hotel zelf te boeken, maar willen wel graag excursies gaan doen. Kan ik die het beste daar reserveren of voordat we erheen gaan, via internet?
Weet iemand me iets te vertellen over de olifantensafari?
bedankt alvast!!
Hallo Stefanie
Eerst waar wil je heen Kuta? ( druk en veel ausies)
Sanur rustig maar wel levend leuke winkelstraat.
Goede restaurants Ming ,Allsion. heerlijk eten tegen redelijke prijs.
Olifanten tocht valt wat tegen maar als je het nog nooit hebt gedaan moet je het doen.Fietsen op bali een dag tocht is aan tebevelen je gaat met een busje en een gids naar de vulkaan en dan fietsen naar Sanur.heel goed te doen je gaat berg af.
Wat ook goed te doen is met oad een dag tocht gaan maken over het eiland heen kom je bijna over het hele eiland.
Wij zelf gaan altijd naar Sanur en wel in Hotel Puri Santrian.
Verder als je in Sanur bent kun je afspreken met Win die doet dagtochten over het eiland( hij spreekt nederlands) met zijn eigen bus kun je met hem overleggen wat je wilt zien.
Wat betreft je eigen ticket en Hotel boeken vraag me af of je wel goedkoper kan dan bij een reisburo?
Kijk maar even bij oad die is redelijk met de prijs. en voor excursies kijk even naar bm air reisburo daar staan .
Groeten
Hilbrand en Thea
hallo…wanneer gaat u naar bali?
ik ben een nederlandse sprekende gids op bali en java.
ik bied ook excursies aan. misschien kunt u ook even kijken mijn website www.tika-excursies.com.
alleen met vanaf 25 euro per persoon dan kunt u bali bekijken. En als meer dan 3 personen is de prijs goedkoper.Ik ben flexible met de prijzen, hang van de programma af…
Als u geinteresserd bent dan kunt u mij emailen.
Groetjes
Tika
hallo,
bedankt voor het aanbod, maar we hebben met 4 personen een huis gehuurd. En de beheerder is tevens onze nederlads sprekende gids.
groetjes