**Hallo mensen,
Ik zou graag voor een jaar in Curaçao gaan werken met kinderen. Vanaf ongeveer september?
Maar ik kan namelijk niks op internet vinden.
Heeft iemand nog ideeën voor mij?!
Gr. Amanda.**
**Hallo mensen,
Ik zou graag voor een jaar in Curaçao gaan werken met kinderen. Vanaf ongeveer september?
Maar ik kan namelijk niks op internet vinden.
Heeft iemand nog ideeën voor mij?!
Gr. Amanda.**
Hey Amanda, ik ben Sandra uit Belgie en ben ook van plan om minstens voor 1 jaar naar daar te gaan maar dan in 2012, ik probeer zelf om eerst via myn werk daar aan een job te geraken want myn firma zit daar ook maar anders ga ik eens via QRAjobs proberen, misschien kan je daar eens horen of zien…
Ik hoop dat dit je wat helpt en ik zou zeggen hou my op de hoogte en wie weet zien we elkaar daar wel want ga sowieso ook in september daar nog eens op vakantie en daar al iemand (een beetje) kennen is toch altyd leuker
Succes en tot hoors
Ha Amanda!
Goed idee, een poosje naar Curacao.
Geen nood als je op internet niets kunt vinden,
vaak als je hier bent en je gaat gewoon langs bij bijv een kinderdagverblijf is er altijd wel ergens werk te vinden hoor!
Succes!
Hi,
Ik ben ook naar Curaçao vertrokken zonder baan, maar had op het eiland redelijk snel een baan. Je kunt de kranten daar erop naslaan of kijken op www.viavia.net , www.marktplaats.an of www.cactusjobs.com voor leuke banen. Ik heb ook bij een kinderdagverblijf gewerkt en had de advertentie via de krant gezien. Hou er wel rekening mee dat het werken met kinderen op Curaçao heel anders is dan in NL. Op Cura is het allemaal veel strenger dan hier. Maar het is een geweldig eiland en ik had er graag nog gewoond …