Hallo allemaal!
Ik ben Lola en 21 jaar oud. Ik wil graag voor een aantal maanden op curaçao gaan werken, heeft iemand hier ervaring mee of heeft dezelfde interesses dan hoor ik graag wat van je!
Groetjes Lola:D
Hallo allemaal!
Ik ben Lola en 21 jaar oud. Ik wil graag voor een aantal maanden op curaçao gaan werken, heeft iemand hier ervaring mee of heeft dezelfde interesses dan hoor ik graag wat van je!
Groetjes Lola:D
Hey Lola!
Ik heb jou net een privéberichtje gestuurd
Groetjes Dagmar
Wat leuk! Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar het lijkt mij wel super! Welke maanden had je in gedachten? en wat
voor een soort werk?
Let me know
He felicia heb je whatsapp? X
Lola, ik heb je even een prive berichtje gestuurd. Groetjes!
Hoi Lola,
Wa gaaf dat je op Curacao wilt gaan wonen/werken! Ik heb in 2011-2012 stage gelopen op Cura, fantastische ervaring! Aan wat voor werk zat je te denken? Als je vragen hebt mbt een verblijfplaats, auto huren etc, let me know!
Groetjes Sharon
Hoi Lola,
Ik ben Céline en ik ben 19 jaar.
Vanaf februari 2015 wil ik voor 5 maanden stage lopen op Curaçao en ik ben op zoek naar iemand die in dezelfde periode ook naar Curaçao wilt gaan. Wanneer ben jij van plan te gaan?
Groetjes,
Céline
Via Wereldwijzer app
Hey meid! Ik vertrek 6 juni al voor 8 maanden!
Xx
Vanuit NL werk zoeken en slapen in een studentenhostel/locatie. Kom je veel mensen tegen! Zelf voor 7mnd op Cura geweest, super leuk!
Hi,
Ik ben ook van plan die kant op te gaan.
Jij al een baantje en verblijfplaats gevonden?