Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar probeer het eens via Travel Active te regelen. Deze reizen zijn redelijk goedkoop en je gaat ge-organiseerd. Dit is dan wel een jaar High School, dus je moet in de leeftijdscategorie vallen.
Ik heb zelf ook gekeken om zo’n tripje te maken, maar ik viel letterlijk achterover van de bedragen, dit niet via Travel Active maar gewoon via andere instanties. Omdat ik ook new York verslaafd ben sinds mijn laastste bezoek in Augustus ging ik voor de Columbia university.
Je rijbewijs kun je beter in Nederland halen, puur omdat ze in America met Autatische geschakelde bakken rijden, en ik meen dat wanneer je je rijbewijs op een Auto bak haald je dan niet in een Manual gear mag rijden, andersom is dit wel het geval. Neem dit eerst rustig door voordat je een flinke investering doet en je daarna bij kunt betalen om je Europese rijbewijs te halen.
Ik wil ook heel graag naar new york. Heb gekeken bij travel active maar wil graag naar een universiteit. aangezien ik niet in de leeftijdscategorie voor de high school val. daar wil eigenlijk graag weten hoe jij dat hebt gedaan calitomnication.