voor 3 weken vrijwilligerswerk

beste mensen.Ik ben een dame(meisje)van 18 jaar.Ik ben bijna 19.Ik wil graag deze zomer 3 weken vrijwilligers werk doen.Ik heb namelijk maar 3 weken vrij.Week 30,31 en 32.Ik zoek iets waar ik zelf niet te veel voor hoef te betalen.Verder maakt het me niet uit waar ik naar toe ga.Ik wil graag iets met kinderen doen,maar als het iets anders is is het ook goed.

hebben jullie tips of is er iemand die mee wil.Met zijn tweeen is misschien wel leuker dan allleen.

M.v.g

alexandra lokate:zon02:

Hoi Alexandra,

Zelf ben ik via de organisatie PURE! for Kids in januari in Cambodja geweest om daar Engelse les te geven en te helpen in een weeshuis. Dat was echt een geweldige ervaring, die ik iedereen kan aanraden! PURE! heeft diverse projecten in Cambodja en al vanaf twee weken, dus dat kan wellicht iets zijn voor jou? Voor meer informatie: bekijk de website www.pureforkids.org of kom naar een van de informatiedagen (o.a. op 25 april in Amsterdam)!

Succes!

Gr. Eva

hoi eva

bedankt voor je berichtje…Ik zal op de website kijken…

groetejs

He alexandra,

Zelf ben ik ook op zoek naar vrijwilligerswerk waar ik zelf niet veel aan kwijt ben. Tot nu toe heb ik vooral organisaties gevonden waar de vrijwilligers zelf behalve de vliegreis ook nog is een flink bedrag moeten neerleggen.

Ik wil heel graag wat hulp bieden in landen waar dat nodig is en natuurlijk zelf leuke ervaringen opdoen. Maar ik ben dan ook weer niet zo’n lievertje dat ik buiten de meestal erg dure vliegreis, visa’s en inentingen ook nog is ga betalen om te mogen helpen. Dat zou betekenen dat ik in nederland moet gaan werken om in het buitenland te mogen werken.

Als jij zoiets vind kun je het mij dan ook laten weten of als iemand anders zo’n organisatie kent?

groeten,
Rik