Gezocht vrijwilligerswerk

Ik (vrouw, 30 jaar) heb 3 weken vakantie en wil deze graag goed besteden door vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik vind het zonde om 3 weken niks te doen en kan dan beter mijn hulp aanbieden waar het nodig is.

Ik heb vanaf augustus vakantie, wel zou het fijn zijn dat er nog een klein beetje vrije tijd is, zodat je ook de omgeving kan verkennen.

Groetjes Carmen

Weet je al iets wat je wil doen? En waar ongeveer? Dan kan je op internet zoeken of je aanmelden bij een organisatie die dit waar kan maken als je iets exclusiever wil:) Het maakt nogal wat uit of je naar Frankrijk of Thailand wil…

Hai Carmen,

Ik ben net terug van een lange geweldige periode werken in een weeshuis op Mindanao, Filippijnen. God wat krijg je veel terug van de prachtige kinderen aldaar. Het heeft mijn leven voorgoed veranderd.

Misschien is dat iets voor jou? De duur van de periode maakt niet uit, iedereen is welkom en bij deze organisatie vragen ze geen bemiddelingskosten in tegenstelling tot vele anderen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om tijdens een reis in de Filippijnen een unieke tussenstop te doen door een periode in het weeshuis te gaan werken.

Hopelijk tot horens!
Sandra
http://asia.kidsworldwide.org/philippinespag-amoma.htm

Hi Carmen,

Als het je leuk lijkt om met olifanten te werken op een project in Thailand, kijk dan even bij mijn forumberichten en lees wat ik daar gedaan heb. Echt een goed en eerlijk project en o.a. wordt dit project begeleid door Jan en Agnes, een Nl stel dat daarheen gegaan is om olifanten op te vangen die gered zijn uit de touristenindustrie.
Het is geen geldklopperij en kost niet veel om te verblijven.

Een SUPER ervaring! Ik ga zeker terug en ben actief met helpen om de organisatie verder op poten te zetten.

Succes!! Mocht je ervoor gaan dan laat wat weten!

Liefs Wendy