Hallo allemaal,
Ik ben aan het reizen in argentinie voor 6 maanden. Ik ben inmiddels al 2 maanden onderweg en zou het leuk vinden om voor de afwisseling een paar weken als volunteer aan de slag te gaan in de buurt van ba of bariloche. De wwoofing site heb ik al flink uitgeplozen maar organic farms is niet echt iets voor mij. Ik zou liever schoonmaken of wat receptiewerk doen in een hostel ofzo. Ik heb net een profiel aangemaakt op helpxchange, maar meer tips zijn altijd welkom. Ik zou het liefst een aantal uur per dag werken in ruil voor acomodatie, ik zoek geen vrijwilligerswerk waarbij ik moet betalen of betaald wordt.
Even over mij, ik ben sandra 22 jaar oud en heb pedagogische wetenschappen gestudeerd. Ik spreek nederlands en engels en een beetje spaans en duits. Ik ben beschikbaar tussen 3 en 26 april.
Hopelijk kan iemand me helpen.
Groetjes,
Sandra
Hoi Sandra,
wwoofing en helpexchange zijn goed, daarnaast is er o.a. workaway. schrijf gewoon een aantal hosts aan die je aantrekken, dan vind je vast wel een leuke plek waar ze je accepteren. ik werk op mijn B&B ook met vrijwilligers via de sites. je kunt ook gewoon direct bij een aantal hostels vragen of je er tegen kost en inwoning terecht kunt
groet
stef
Beste Sandra,
Ik heb je eerder een PM gestuurd maar weet niet zeker of die is aangekomen want ik krijg een foutmelding.
Neem contact me op via** info at tetera dot cl **als je nog werk zoekt…
Groet,
Grietzen
Hoi!
Voor vrijwilligersprojecten kan je altijd terecht bij AMAUTA Spanish Schools, je kan hen bereiken via volgende website:
Veel plezier!