volgend Jaar Chili ?

Goedemiddag, ik heb mij net geregistreerd op dit forum en mij voorgesteld.
na onze reizen in USA Canada Japan staat nu Z.A op de lijst en met name Chili. Volgend jaar willen die kant opgaan en ben nu al bezig met het inlezen en tips en adviezen in te winnen.

Er is is zo veel te zien en dan is ongeveer 3 weken te weinig dus moeten we een keuze maken en later weer eens terug gaan.

zo kwam ik op travelhero het verhaal tegen van de zoutvlaktes in Bolivia tegen met de tour van 3/4 dagen vanuit San Pedro de Atacama . dit trekt ons wel, het "ruige " landschap.

als we 3 weken chili plannen met deze tour erin wat zou een mooie planning kunnen zijn? ga ervanuit dat de vlucht naar Santiago het beste is, zie dat vanuit Santiago naar San Pedro de Atacama 2 dagen is ?

Zal nog veel vragen hebben maar we nog alle tijd tijd

ron

Hoi Ron,
wat leuk dat je ons verhaal op TravelHero hebt gelezen! Chili heeft ons echt enorm verrast in Zuid-Amerika.
Wij verbleven ook ongeveer 3 weken in Chili. Dingen die je wat ons betreft niet mag missen zijn:

  • San Pedro Atacama, c…a 1 week (tour naar Uyuni = 4 dagen)
  • Patagonië, c.a. 4-5 dagen
  • Santiago + Valparaiso

Bekijk De top 5 highlights van Chili | Travelhero voor onze highlights. Alvast heel veel plezier in ieder geval, geniet van dit mooie land!

Groetjes