Hallo
Weet er iemand soms de vluchttijden voor vertrek met neckerman op 05 mei naar antalya en terug naar schiphol op 19 mei ?
groetjes
Harry
Hallo
Weet er iemand soms de vluchttijden voor vertrek met neckerman op 05 mei naar antalya en terug naar schiphol op 19 mei ?
groetjes
Harry
Dat ligt eraan met welke maatschappij je vliegt. Dan wil ik wel even kijken of ik iets kan zien. Maar dan nog zijn de tijden onder voorbehoud.
Voorlopig staat er niks bij over een maatschappij er staan enkel kruisjes.
Ze vliegen met alle maatschappijen dus daarover weet je het pas zeker pal voor vertrek!
Ik had verleden jaar een ticket bij Transavia direct geboekt, en zelfs die tijden(geboekt in juli voor sept) werden nog veranderd 2-3 wkn voor vertrek
Dan kan ik je helaas niet helpen, Neckermann vliegt o.a. met Onur Air, Transavia en Sunexpress. Dus het hangt er helemaal vanaf op welke vluchten jullie ingedeeld worden.
Zoals hierboven al gezegd kunnen je vluchttijden zelfs nog een week van te voren gewijzigd worden.
De zomerdienstregeling begint volgens mij half april
Groetjes
Vluchttijden zijn bekend en ze zijn zeer goed >>>
heen amsterdam : 05:10
teug Antalya : 20:50
grtz
Harry
En dan nog kunnen ze tot de dag voor vertrek veranderen!!!
Wat ik al zei: In juni tickets geboekt voor sept, en 2 wkn vtv werden de tijden drastisch(in ons voordeel) veranderd
Ik hoop voor je dat ze zo blijven